Nový Fruitisimo rozvoz v Bratislave! Po novom prijímame objednávky na nasledujúci deň do 23:59!

Najčastejšie otázky

  1. Ako služba FRUITISIMO ROZVOZ funguje?

Čerstvo, inak to nevieme :) Objednávky zhromažďujeme denne 0:00 – 22:00, druhý deň ráno rozdelíme trasy, kuriérov a časy doručenia. V priebehu dňa čerstvo vyrobíme, „vyšťavíme“ ovocie a zeleninu a ideme! Výroba je sústredená do našej vlastnej „centrálnej kuchyne“, ktorá zaručuje 100 % hygienických noriem a štandardov. Kuriéri sú vybavení rúškami alebo respirátormi a inštruovaní k bezpečnému a bezkontaktnému predaniu zásielky (viď otázky 6 a 7). Platby sú možné iba on-line priamo na tomto e-shope, nie pri predaní zásielky.

 

  1. Kam doručujeme?

Momentálne sme schopní našimi vlastnými kuriérmi pokryť územie Bratislavy.

 

  1. Kedy doručujeme?

Ak stihneš objednávku odoslať do 22:00 hodiny, môžeš si vybrať medzi 2 časovými intervalmi: 10-14 h alebo 14-18 h a my ti ju doručíme hneď druhý deň. Ak objednáš napríklad až 22:01, budeš musieť na svoju čerstvú zásielku chvíľu počkať. Jednoducho:

  1. Objednávky, ktoré obdržíme v daný deň do 22:00 doručujeme do 24 hod (tzn. zajtra/druhý deň).
  2. Objednávky, ktoré obdržíme v čase od 22:00 do 0:00 budú priradené k objednávkam do nasledujúceho dňa a kvôli tomu doručené do 48 hod (tzn. pozajtra / 3. deň od uskutočnenia objednávky).

 

  1. Je možné objednávku upraviť / zmeniť / zrušiť po jej odoslaní?

Objednávky zhromažďujeme každý deň do 22:00, do tohto času je možné objednávky upravovať, meniť alebo stornovať. Toto všetko je možné uskutočňovať písomne na shop@fruitisimo.sk. 

 

  1. Mám problém s on-line platbou

Stačí napísať na shop@fruitisimo.sk a do predmetu ideálne uviesť „problém platba“. Pokúsime sa to riešiť čo najrýchlejšie a na email reagovať.

 

  1. Ako funguje odovzdanie zásielky s kuriérom?

Zdravie našich zamestnancov resp. Nás všetkých je pre nás prioritou č. 1. Systém odovzdania objednávok aktuálne funguje takto: Kuriér, akonáhle dorazí na adresu doručenia, kontaktuje zákazníka telefonicky. Objednávku pripraví ku dverám či vchodu a vo vzdialenosti min. 4 metrov počká, kým si ju zákazník prevezme.

 

  1. Čo sa stane, pokiaľ si od kuriéra v danú chvíľu nemôžem zásielku prevziať?

Ak je zákazník v danú chvíľu nedostupný na telefóne, alebo nie je prítomný na uvedenej adrese doručenia, kuriér objednávku nechá pri dverách či vchode a SMS správou informuje zákazníka, že jeho zásielka bola doručená a čaká na vyzdvihnutie pri jeho dverách či vchode. Kuriéri sa z kapacitných dôvodov nemôžu pokúšať opakovane zákazníka kontaktovať, naďalej čakať alebo doviesť zásielku v inom čase. Ďakujeme v tomto smere za zhovievavosť a pochopenie.

 

  1. Funguje v rámci služby 

    fruitisimo-rozvoz.sk 

    aj vernostný klub Fruitisimo alebo iné výhody ako zľavové kódy alebo vouchery?

Bohužiaľ zatiaľ nie. Aktuálne nie je možné čerpať výhody členov klubu Fruitisimo alebo iné výhody (vouchery či zľavy), ktoré sú určené na uplatnenie v kamenných predajniach.

 

  1. Je možné individuálne upravovať zloženie drinkov či iných produktov na e-shopu?

Požiadavky na individuálne úpravy zloženia jednotlivých produktov je možné napísať do poznámky k objednávke. Budeme sa maximálne snažiť vyhovieť individuálnym požiadavkám. V súčasnej chvíli však nie je možné toto 100 % zaručiť. Pokiaľ si praješ zo zloženia odstrániť položku, na ktorú máš napr. Alergiu alebo intoleranciu, radšej rovno zvoľ produkt, ktorý takú zložku neobsahuje. 

 

  1. Čo ak mi príde drink, ktorý vyzerá, že je pod mieru?

Vitamínové drinky pripravujeme čerstvo z ovocia a zeleniny. Prirodzeným efektom ich prípravy je „penivosť“ (bežne 10-15 % objemu). Preto máme špeciálne Fruitisimo fľaše, ktorých objem je 0,6l. 1 dcl objemu fľaše naviac je práve kvôli penivosti. Vďaka tomu stále dostaneš objednaný objem 0,5 l nápoja, avšak fľaša nemusí vyzerať úplne plno. Skôr ako sa na nás začneš hnevať, prosím pozri na rysku, ktorú nájdeš na strane fľašky. Rysiek je na fľaši celkom 5 a správnu mieru určuje tá posledná :).

 

Ďakujeme! a NA ZDRAVIE!

Tím Fruitisimo